kuzeyildiz Bebeğimin ateşi 35.5 çıkıyor vücudu cok soğuk göğüs ve sırt kısmı kafası sürekli terliyor soğuk soğuk aynı durumu yaşayan varmı de gittik kan almadı enfeksiyon olmasın diye ama bu durum beni tedirgin ediyor
ervakusunannesi kuzeyildiz bizim de aşı sonrası düşmüştü ama terleme yoktu sadece üşüyordu o yüzden üstünü bolca örtmüştüm ama hem vücut ısısı düşük hem de terliyorsa bilemiyorum. Üstte kalsın postunuz 🙏
Asyaveben kuzeyildiz dün gece yaşadım.Kizim grip iki gündür ateşi öksürüğü var terledi yatarken geçen 35 ti sonra normale döndü.hastaliktan diye düşündüm.
kuzeyildiz Asyaveben çok korktum hemen hastaneye koştuk hiç bir müdahale yapmadı dr kendi dr nöbetçi hekim kana baksın dedi ama dr lüzum görmedi eve gelip sıkı giydirdim sıksık ateş kontrolü sabah duş aldırdım normale döndü ama korkudan yine sürekli ölçüyorum