Bebeğim 7 bucuk aylık 4-5 gündür gece uykuları bozuldu saat başı emiyor 2 dk emip kucağımda uyuyor tekrar bazen 30 dk bir bile kalkıyor. Dişi de yok daha çıkma belirtiside yokmuş henüz dr. Dedi aynı sorunu yaşayan var mı bu aylarda eskiden 2 kere emmeye kalkardı o kadar