Her beslenmede bebek memeyi boşaltmalı deniliyor. Fakat her emzirme sonrası göğsümü sıktığımda damla şeklinde süt mutlaka geliyor, 5 dakika da emzirirsem 25 dakika da durum hep aynı. Bebeğim aktif emiyor sorun yok. Ama anlayamıyorum neden böyle 🤷♀️🤷♀️