Rum 2 sene olacak bu makine öncekide vesteldi bozuldu ilgilenmediler attık tekrar vestel aldık, ilk olarak arçelik kullandım kayınbabamın evinde çok memnundum, şimdi bosch alacağım bu sefer en iyisinden almayı düşünüyorum bıktım bu makine olaylarından