Bebekveben benim kızım 4 ay 15 günlük doğduğundan beri kendi başına uyuyor mamasını yer yatağına bırakırım emziğini veririm uyur..gece uyanıncada mamasını yer tekrar uyur yani çok zorlanmıyorum uyku konusunda açıkcası..ama oğlum 8 ay sadece sallanarak uyurdu gece gündüz..ben 8 ayda uyku eğitimi verdim
@OlgaArslan postuna göz atın derim aynısını uyguladım