_ilaydaam_ Benim kızımda öyle çünkü hiç yaşıtı yok. Ailelerden uzaktayız ve hep yalnızdı babasıyla ve benimle oynuyordu. Bol Bol parka götürdük, yaşıtı çocukları olan arkadaşlarımızı çağırdık yada biz gittik zamanla oynamayı oyun kurmayı öğrendi şuan 29 aylık. Biri bize geldiğinde ya babasını yada beni isterdi şimdi beraber oynuyorlar. Bi dönem kreşe gitti 22 aylıkken falan o zaman öğretmen paralel oyun döneminde ondan yaşıtlarıula oynamasını beklemeyin demişti. Konuştuğum çoğu kişide aynı şeyi söyledi hatta ben pedagogtan randevu alacaktım. Neden hep yalnız oynuyor diye ama normalmiş