Kızlar merhaba, kızım için hipp organic combiotic kullanıyoruz dr önerisiyle, yalnız son aldığım mamanın rengi her zamankinden farklı daha sarımtrak. Bebeğim de mamayı çok içmek istemiyor belki 4. Ay atağından bilemiyorum ama acaba mamada mı bi sıkıntı var? Başına böyle bir şey gelen oldu mu?