Merhabalar. Oğlum 14 aylık ve gördüğü herkese çok ağlıyor yani birşey olmuş gibi canı yanmış gibi delice ağlıyor. Bir tek babası ben babaanne anneanne ve dedelerle keyifli oyunlar oynuyor. Evimize ne misafir gelince rahatım ne ben biryere gidince. Yeni olan bir şey de değil hep böyleydi şimdiye kadar. Geçici bir süreç mi yoksa yapabileceğim bir şey var mı başından geçen varsa yazabilir mi teşekkürler