Ben yıllardır astım bronşit hastasıyım kış aylarında nefes alamıyorum hava makinası olmadan oğlımdada aynı şekilde başladı şuan için bronşit kronikleşmez inşallah genetik olabiliceğini söyledi aksini düşünmüyorum çünkü evimiz sıcak üstü ideal sıcaklıkta terletmiyorum üşütmüyorum bronşit olabilecek birşey yoktu kalıtsal olarak geçebiliyormuş anneden bebeğe neyse inşallah çabucak atlatıcak yavrum nefes alamıyor doktor günde 8 kez nebuzulatorew damlatılan ilaçtan verdi gel gelelim maskeyi asla takmıyor daha önce hava makinasını nasıl uyguladınız çocuklarınıza hiç bir şekilde maskeyle durmayı kabul etmiyor yapmazsak iyileşmez zatürre dönmesinden çok korkuyorum lütfen biri benimkide bronşitti şöyle şöyle yaptım geçti desin içimi rahatlatsın 😔😔 kendimi suçluyorum sürekli