123401 Ben de 31 haftam da dogum yaptım. Saat 1 de Önce bicak saplanmasi seklin de sanci girdi.Sonra kasilmalarim basladı.Karnimda tuhaf bi agri vardi.Bide 3. sezaryen dogum olcakti hic sanci cekmedim normal sandim.Kasilmalarim duzenli olmaya can yakmaya basladı.Bebegim hareketliydi.Aksam 6 da hastaneye gittik.Bebegim rahim duvarina vura vura inceltmis hemen yatis verildi.Serumlar ,haplar ertesi gun sabah kesildi.Doktor evde 2 cocuk var burada aksama kadar dinlen dedi.Ne yazikki 3 gibi sancilarim tekrar basladı.Gece 12 ye gelirken acil doguma aldilar.