Hanımlar yardım edin lütfen bnm gibi olan varmı yoksa sadece bizmi böyleyiz 🤦♀️ 2 yaşında kızım var ne doğduğundan beri uyku düzeni olmayan bir bebek, önceleri kime anlatsam emziroyorsun o yüzden sürekli uyanıyor sütten kessen düzelir dediler. 3ay önce sütten kestim ve aynı tas aynı hamam değişen birşey yok yine aynı..
Sonra aman her uyandığında beşikte salliyorsun ondan dediler besigide bıraktık yine aynı yine yarım saatte bı uyanıyor ağlıyor bazen sakinleştiriyorum napicam bilmiyorum bıktım artık nasıl duzelicek yada bir sıkıntısımı var sürekli uyanıyor sadece arada acıyor diyor neresi acıyor bilmiyorum bizim gibi olan varmı lütfen birşeyler yazın kafayı yiyecem😔😔😔