Ceylinadam5 3 aydan sesleniyorum sabret 3 ayın ilk haftasından sonra bı anda duzeliyorlar eski çığlık ağlama vs azalıyor bu sefer ya bu çocuk niye ağlamıyor hastami diyorsun😅sabır azalıyor bende neler çektim bu aya gekene kadar annemin kayananmin pacasina yapisiyodum benle bir iki gün kalın diye😅😅korkuyordum kızla başbaşa kalınca çakı bebek gibi görünüyordu bana 🤦