Mother_of_Mustafa_Kemal Merhaba. Bebeğim 11 aylık alt iki dişi bi kaç ay önce çıktı üst 1 dişi çıkalı 10 gün oldu ama alt dişlerini üst dişine sürüp gıcırdatıyor oyun gibi. Dayanılmaz bir ses. Endişeleniyorum bir yandan başına gelen var mı ?
Thesra Mother_of_Mustafa_Kemal Merhaba, Dişlerini keşfediyor o yüzden yapıyorlar bunu😊 Merak etmeyin onlara alışana kadar yapıcaktır sonra kendiliğinden bırakıyorlar😌
Balannesi Mother_of_Mustafa_Kemal Çook uzun süre yaptı sonra unuttu bıraktı😊 Hiç bi şekilde müdahele etmeyin dişlerini keşfediyor. Gece uykusunda yaparsa barsak problemi olabiliyormuş 😊
Herbokalog Mother_of_Mustafa_Kemal benim kızda aynı 1 haftadır hic müdahale etmiyorum eskiler derki dişler kasiniyormus ondan ah bide tabi keşif dönemi o da var:))
Ejderhahavva Uzun bi süre o şekilde yaptı yaklaşık 3 haftadır yapmıyor diğer dişleri kasininca yapıyordur zamanla bırakıyor endişe etmeyin
Mother_of_Mustafa_Kemal Balannesi gece yok gündüz daha çok arabada evde bişeylerle uğraşırken yapıyor. Umarım hızlı unutur. Çünkü ben bu sese dayanamıyorum 😊
Mother_of_Mustafa_Kemal Herbokalog keşif olabileceğini düşündüm ama dişine zarar veriyor diye endişelendim. Demek genel olarak yaşanılan bir durummuş. Geçsede rahatlasak.
Mother_of_Mustafa_Kemal MuhammedAmine tüylerim diken diken oluyor uzaklaşıyorum. Bugün arabada yaptı müziği açtım duymamak için 😊