Bizimde vücudunda kızarıklık var yaklaşık 1 aydir geçmiyor kortizonlu Krem kullandık ama geçmedi doktor Süt diyeti yapalım dedi 2 haftadır bende diyetteyim psikolojik mi bilmiyorum aç gibiym hep atistirmalik istiyorum herseyin içinde ya Süt ya yoğurt vat şimdiden moralim bozuluyor tek çocuğum iyi olsun da