Merhaba herkese, oğlum 4 ay 5 günlük. Yaklaşık bi 3 hafta önce uyku düzeni aşırı bozulmaya aşırı huzursuzlaşmaya başladı, her gece bi ağlama krizine giriyordu hemen hemen iki hafta sürdü sonra geçti gibiydi birkaç gün. Şimdi yeniden başladı delireceğim. Normalde 8de uyuturdum, ilk uykuya geçişte delirmiş gibi yırtınarak ağlıyor birkaç saat susturmaya çalışıyoruz ne yapsak olmuyor, zor bela memede kucakta uyutabilirsem susuyor yatağına koyduğum gibi yine ağlama krizi, kundak yapmasam elleriyle yüzünü ovuştura ovuştura uyandırıyor kendini, kundak yapsam sinirlenip onu açmaya çalışıyor emzik veriyorum bazen tutarsa bi dalıyor ama maksimum yarım saat, sonra yine ağlama yine uyanma. Delireceğim ya atak dedikleri böyle bir şey mi, geçecek değil mi? Ne zaman geçecek ya insan ne kadar çaresiz kalıyor böyle, uykusuzluk da cabası…..