Merhabalar kızlar bebeğim bugün 9. Ayına girdi. Doktor kontrolümüz vardı son iki Aydır kilo almamıştı. Ben bu ay almıştır diye bir umutla gittim ama almamış 8.500 gr hala aynı uç aydır bu şekilde. Emziriyorum ek gıdaya başladı açıkçası güzel de yiyor bazı günler iştahsız oluyor bazı günler doyuramıyorum kan değerlerini istedi doktor bakıldı bi sorun çıkmadı b12 demir kan kalsiyum d vitamini gayet iyi dedi multivitamin yazdı bu iştah açar dedi. Ama neden bilmiyorum iştahı da normal yani bizim gibi yiyecek hali yok. Günlük rutinimiz su şekilde sabah uyanır emziririm yarım saat bir saat sonra kahvaltı genelde yumurta sarısı ya da beyaz peynir zeytin vs kızım kahvaltıyı pek yapmaz sevmiyor emziririm sonra öğlen uykusu yatar uyanır meyveli muhallebi yaparım mutlaka sonra tekrar uyku saati gelir uyanır akşam mutlaka ana yemek yediririm açıkçası tavuk yedirmedim hiç kıyma yediririm makarna şehriye corba erişte çok sever ıspanak yemeği fln hep bu şekilde yaparım sonra gece uykusu iki ana bir ara öğün yapıyorum eksik mi yapıyorum acaba neden kilo almıyor yemese kilo verir doktor yaramıyor o zaman yedikleri dedi. Sizin önerileriniz var mı 🫶🏻🙏