Nazlicelik Kan ilacı kullaniom bebeğime bir süre sonra farkina vardım bebeğim her gün kaka yapmaaya başladı sizce normal mi kendisi dört ay yirmi günlük acaba yan etkimi
sweetangell Nazlicelik imkanınız varsa özel alın sağlık ocağının verdiği damlayı kullanmayın paraben içeriyo
Gnydn61 Nazlicelik eczaneden venatura Kids Demir damlasını alabilirsin fiyatı da uygun dişleri de boyamıyo içeriği de temiz vegaferon damlayı bizde ilk başta kullandık cok sık kaka yaptırıyordu kan görünce kakasında bıraktım bence kullanmayın
Zeynosileannis Nazlicelik Normal değil mi her gün kaka yapması biz 3 aydır kullanıyoruz bir sıkıntı olmadı
ElisaMom_ Kullanmayın ben kullandım bebegim mahvoldu günlerce kaka yapamadı uyuyamadı uykusunda ıkınıyordu pazartesi doktoruna götürüp damlasını değiştiricem
Nazlicelik Zeynosileannis Bebeğim dört bes günde bir kaka yapiodu bu ilacı kullanmaya başladım her gün yapmaya başladı içime şüphe kacti yani
Yagmurnck Nazlicelik ferrumun damlasını kullanıyorum doktor önerisiyle çok memnunum sağlık ocağı kan ilacı verdi ama almadım paraben içeriyor