Gamzesude35_ annem gilde alıştı 3 hafta nerdeyse kaldım hep yanımda uyudu memeyi bıraktırdım orda geceleri vermeyince illa ki uyandı ağladı emmek istedi ama su 2 3 gündür hiç kalkmıyor desem yeridir susarsa sadece su içmeye birde cisi gelirse cise kalkıyor maalesef yanımızda uyuyor çok soğuk hava odası buz gibi yatak odası yattığımız yer sıcak yanımız daha sıcak kendisi uyumak istiyor bizimle su anlık iyi gibi yarım saat oluyor hatta yatalı kızım bakalım bugün de kalkacak mı kalkmicak mi merak içerisindeyim 25 aylık bu arada