yeniannelik_ Bebeğim 7 aylık 2 gündür balgamlı öksürük var geçmiyor doktora gittik ciğerlerinde sorun çıkmadı öksürük şurubu verildi ama doğal yöntemlerle balgamı nasıl atabilir 😢
Meis yeniannelik_ 2 yaşına kadar aslında öksürük şurubu önerilmiyor. Odasında buhar makinası varsa suyunun içine vikis koyun. Ve belkide boğazında enfeksiyon kalmıştır. Benim oğlumda grip olmuştu sonrası balgamlı öksürüğe çevirdi. Va antibiyotik kullandık öecbur çok şükür 3 günde geçti. Bizde 7 aylığız
Mucizemm344 yeniannelik_ elma armut kabuğu kaynat içir bide çörek otu kaynat içir o şekilde atar inşallah fayda eder canım
Melike353 yeniannelik_ öksürük şurubu veren doktor hata etmiş hic bir doktor o kadar ufak bebeğe o suruplari tavsiye etmiyo dun bizd3 acile gittik calpol verdi başka bisey veremem zararlı dedi 1 yaşında kızım benimde
yeniannelik_ Meis prospan yazdı ama bilemedim bende eczane de bitkisel olup faydalı olduğu söyledi ama emin olamadım şimdi