Seda23Yusuf çocuğun hazır olması sizin hazır olmanız çok çok önemli, benim oğlum 27 mart 2020 doğumlu ağustos ayında bir anda başladım, oğluma gece yatarken yarın sabah artık bezimizi çıkarıyoruz büyğk çocuklar tuvaletini bezine yapmaz ve sen artık büyüdün, bizim gibi tuvalete yapman gerekiyor anlaştık mı dedim tamam dedi, ertesi sabah ilk işimiz bezi çıkarmak oldu, ilk dört gün sert bir tutum sergiledim sinirlerime hakim olamadım ve işler sarpa sardı günde bir kere zorla tuvalete çıkar olmuştu, sonra tüm tutumumu değiştirip aşırı sakin bir hal takındım, altına yapmalarını aorun etmedim, her seferinde hissettiğin an bana söylersen tuvalete koşabiliriz vs telkinlerde bulundum bir haftanın sonunda gündüzü hallettik, bir ayın sonunda da gece yatağına serdiğim bezi kaldırdım ve sen artık büyüdün gece tuvaletin geldiğinde uyanıp bana seslenebilirsin tuvalete gideriz ya da sabaha ladar tutabilirsin dedim ve öylelikle gece çişimizide hallettik ama her çocuk bir değildir, şuan alıştırırsınız kardeşi doğduğunda 3 yaş tam kıskançlık evresi ve kıskançlığından tekrar altına yapabilme ihtimali yüksek 😊