Arven5 Bizzat yaşadım canım. 2,5 aylık falandık bizde. Aynı anlattığın sebeplerle mamaya başlayıp bineron rahatlığı yüzünden meme reddiyle savaştım.. Çıplak emzirme ayakta emzirme. Silikon göğüs ucu alıp emzirme denemediğim şey kalmadı. ( Ve cidden bir süre işe yaradı biberon gibi zannetsin diye yapmıştım. Ama beş gün sonra falan yine onuda istememeye başladı). Birde kolikti düşünün her emmede gaz sancısıyla ve biberon ararcasına memeyi ağzına almak istemeyen bir bebe😩 Cidden çok zor bir dönemdi. Yaklaşık 3 hafta yada bir ay kadar sürdü bu sancılı süreç. Ama çok şükür en sonunda tekrar döndük memeye. Mamayıda bırakmadık. 2 yaşa kadar emdi şükür. Mama-meme karışık ilerledik. Sizi öyle iyi anlıyorum ki ❤️ çoook zorlandık ama pes etmedim sizde deneyin önünüze gelen her yöntemi mutlaka. Ama olmazsa eğer çokta zorlamayın yani en azından kendinizi bu kadar üzmenize değmez inanın. Her çocuk nasibi ile doğuyor. Demek ki onunda süt alacağı bu kadarmış deyip bırakın. İnanın ileride bu halinize diyeceksiniz ki neden bu kadar takmışım kafaya? İki türlüde büyüyorlar bir şekilde. İnşallah başarırsınız 🫶🏻🤲🏻