Merhabalar anneler ❤️ 33 günlük bir bebeğim var.Normalde gündüzleri güzel emiyoruz ama şu son 2 gündür sürekli emdikten sonra kusuyor.Bir de memeye gelince gaz sancısı tutuyor gibi ıkınıyor atmak istiyor kendini ama bir yandan da emmek istiyor.Fışkırır tarzda değil kusması ağız kenarından fazlalık atar gibi ama yeni oldu…
- Ay aşısını vurulduktan sonra oldu ama annemler bebek üşütmüş gibi midesi bulanıyor dediler.Ne yapacağımı şaştım.2 kat giydiriyorum evin içide 25-26 derece.Üşütüyor muyuz yoksa reflüsü mü var bilemedim 😒Elleri hep soğuk oluyor çorap giydiriyoruz ama şapkayı asla takmıyor.Önerilere açığım 🫶🏻