Tugce2391 Merhabalar arkadaşlar akıllı bant almak istiyorum band 7 pembe olan çok hoşuma gitti bilgisi olan kullanan var mı sizce nasıl? Bu arada belirtiyim konuşma özelliği istemiyorum sadece bildirimleri görmek istiyorum