Merhaba güzel anneler, hiçbir hastalık belirtimiz yok, ne huysuzluk ne ağlama aksine bugun hiç uyumadığımız kadar uyuduk, kıyafetni değişip yatırayım dedim bir baktım sıcak, dokundum tüm vücudu sıcak ayaklar ve eller buz. Ateş ölçer ile ölçtüm 38.3 şakaklar. Alın 37.5. ne öksürük ne burun akıntısı ya da herhangi birşey yok, bez ıslatıp alına koydum ve bir çay kaşığı pedifen verdim, şimdi uyuyor hala bez var alında.
Benimle aynı durumu yaşayan annelerim var mı? Diş için erken olduğunu düşünüyorum, ilk oğlum tam 6 aylıkken diş çıkardı, Ateş için uyguladığınız ilaç dışında yöntem var mı çünkü daha minicik ilaç vermek istemiyorum.