15 aylık ikizlerim gece 1 veya 2 kez biri kalkıyor mama için gece beslenmesini kesmek istiyorum azaltarak deniyorum doyamadığı için ağlıyor birden keseyim dedim 2 gün denedim 1 saat pış pış salla yok uyumadı mama vermeden nasıl kesebilirim acaba bebeği böyle inat eden var mı acaba gündüz de çok yiyen bir bebek değil ek Gıda 3-5 kaşık çorba yer okadar