Nrgl1925 şöyle birşey oldu, büyük oğlum 4 yaşında, 3 yaşından beri bacaklarım ağrıyor diye her gece ağlar defalarca doktora götürdüm büyüme ağrısı dediler. Son zamanlarda yine artmıştı ağrıları geceleri uyuyamıyordu ağrıdan, sonra birgün tiktokta gezinirken annenin biri oğlunu paylaşmış sürekli bacak ağrıları varmış doktorlar büyüme ağrısı deyip geçiştirmiş derken meğer çocuk lösemiymiş. Ben o videoyu izlerken kahroldum ağladım uyumadım. Sabah hemen doktora gittim, durumu anlattım, ne kadar kan değerleri varsa hepsini istedi sağolsun ertesi günü sonuç almaya gidecektim bir baktım saçım elimde kaldı, sonuçlar çok şükür temiz çıktı, doktor değerleri çok iyi dedi, çok iyi bakmışsın dedi o korku bana yetti sanırım, stresten korkudan ne uyuyabildim ne nefes aldım.