Fdmelatncy Kızlar merhaba annem astım hastasi bu mevsimlerde hep öksürük nöbetleri nefes darliklari oluyor ama bu sefer çok uzun sürdü artık yoruluyor öksürmekten sarımsakli zeytinyağı dışında şunu yaptım geçti diyen var mı?
TheBaby Fdmelatncy İlaçlarının düzenlenmesi gerek canım. Birde ilave olarak çam kozalağı macunu al ama organik bul trendyoldan alma zöhre ana falan alma onları
Mmc_sirin Fdmelatncy Bal sut karabiber karistrip isitip icirtin cok kuru oksuruk ve bogaz cok iyi geliyor
Fdmelatncy TheBaby raporlu ilaçları zaten yenilendi dozu arttı. Ama yine de pek faydasi olmadi o ilaclarda bobregine mi vuruyor bilmiyorum ayni zamanda böbrek hastasi iki aydır da böbrek agrilari artti