Hilalop Benim bebegim henüz 1 ay 20 günlük doktorumuzun tavsiyesi ile başladım sarılığını daha kolay atmasını sağlıyormuş ki gercekten hastaneye düşmeden cok kolay attı hala daha gun içinde az az veriyorum suan sadece mama ile beslendigi için yavas yavas alisacaktir tadinaa ☺️