09Mira_ Kızım 5 aylık ama iki üç gündür meme de ağlıyor sütüm var sıkıyorum çıkıyor göğüslerim şiş uyumuyor ayakta sallıyorum öyle uykusunu alıyor emmeye başlıyor çekiyor ağlıyor bir daha alıyor tam ayağımda sallıyorum uyuyor yatırıyorum sessiz karanlık oda da on dakka ağlama sesi çok kötü hissediyorum Artık kendimi bitmiş duru dayım psikolojik olarak kimsede durmuyor herkes etrafımda çok biliyor kayınvalidem aç bu çocuk diye diye pirinç unu muhallebi yaptım onu da yemedi gördü artık emzirmek Bile istemiyorum sanki doymuyor sütümde birşey mi var tadı mı değişti bilmiyorum ağlıyorum şu anda inanın bir evladım daha var sekiz yaşında onunla Bile ilgilenemez hale geldim kendim doğru düzgün uyku yok belim kollarım kendi kendine de yatan bir bebek değil hep kucak ağlama emzirmeye çalışıyorum neler yapıyorum ek gıdaya başla artık su niye vermedin bu aya kadar hep bir buçuk kilo aldı sadece anne sütü ile kontrole daha gitmedim ama pazartesi doktora götürmeyi düşünüyorum Artık kaç tane götürdüm gaita testi yapıldı kan tahlili yapıldı hepsi temiz hep hastamı aç mı ondan mı uyumuyor diye kafayı yedim iki tane mama denedim onlarıda içmiyor
Sahrabalam 09Mira_ ikinci ayında yaşadık dört ayına kadar devam etti tükenmiştim ama yılmadım her yolu denedim loş ortam sessiz ortam ten tene temas duşta emzırme vs vs çok şükür kazanan ben oldum tekrardan memeye döndü ama o zamanlar tamamıyla bitiktim Allah yardımcınız olsun inşallah düzelir
Zhrdgn 09Mira_ güzel annesi, belki sütün tazyiklidir ondan almak istemiyor ağlıyordur, önce iki memeden de 10 ml 20 ml sağ sonra emzir, göğsünü sık bakalım fışkırıyor mu, bebekler çok güçlü çekiyor Bi anda boğazına süt değiyorsa kendini geriye atıyorlar
Zhrdgn 09Mira_ bir de az önce birine daha yazdım çok uzun, eğer profilime girip okursan orda işine yarayacak şeyler var canım, buraya da yazmak isterdim ama çok uzun, inşallah döndüreceksin bebeğini
Deletedmom_123 Canım benim 3.5 aylıkken meme reddi başladı tam 2 ay sürdü ne çektiğimi ben bilirim ayakta ağlaya ağlaya emerse emiyordu o da 3-5 dakika ve yürüyerek öyle sabit dursamda emmiyordu 5.5 -6 aylıkken geçti Allah’a şükür umarım seninde geçicidir
09Mira_ Deletedmom_123 of pes etmedim canım bende ama psikolojik yönden çok çöktüm iki Kilo vermişim stresten sen düşün birşey yemeye zamanın bile yok ayaklarım titriyor artık hep kucakta inşallah çabuk atlatırız canım ya 🙏🏻
Naile_78 Deletedmom_123 canım o süreçte neler yaptın kesinlikle bunu yap yapma dediğin neler var bizde 2 aylikktan beridir meme reddi yaşıyoruz 6. Ayına girevez hala aynı . mama takviyesi veriyorum çünkü çok zayıf bir bebek iştahı yok onuda zar zor içiyor bizde atlatabilirmiyiz acaba
Asil123 Aynısı bizde de var 2 bucuk aylık bebeğm meme reddi yaşıyoruz. Süreki memede ağlama krizleri. Uyku desen gece ayakta gündüz uykuda. Kafayı yememek elde değil.
09Mira_ Asil123 malesf canım ya uyku bir anne içinde önemli en azından bir saat bile olsa hem sütü etkiliyor
Hanim58 5 ay 16 günlük bizde de aynı şeyler var ..uykusu yok sanki uyumamak için direniyor ..bende çok yorgunum aynı şekilde 7 yaşında çocuğum var onunla da ilgilenemiyorum …sütün yetiyordur merak etme diş dönemine girdiler belki ondan oluyor
Deletedmom_123 09Mira_ evet çok zor seni çok iyi anlıyorum o emmedikçe ben ağlıyordum 🥲 inşallah geçer bu günler
Bircicekannesiii 09Mira_ Canım bizde de oldu zıt gitme çok ısrar etme zıtlaşıyorlar yani ben sakin kalmaya çalıştım 3 aylıktan 4 aylığa kadar yaşadım çok yoruldum nefret ettim bazen emzirmekten bir bilsen yani ama kafayı yiye yiye o bir ay içinde alana kadar sabrettim tatlı kaşığıyla verdim sağıp sonrasında yatarak verdim kucağımda baktım ağlıyor yatarak denedim sonra yavaş yavaş öyle öyle kucağıma geçirdim şimdi 6 aylık olacağız nazar değmez inşallah kahverengi kısmı görünce ağzını açarak geliyor yani olmayınca olmuyor değil sabır lazım etmesem ben etmezdim düşününce Şuan aklıma geldi o günler psikolojim gitmişti bir ara ama sonuç güzel oldu sabret duruma göre sağ ver gerekirse zorlama birkaç gün sonra yada sakinken teklif et ben hep uyku aralarında emzirebiliyordum öteki türlü kaşıklaydı hep bu da geçer sabret 💝 Naile_78
Deletedmom_123 Naile_78 umarım atlatırsın ben emzirmekten vazgeçmedim kendini ger geri iterdi ağlardı yine emzirmeye çalışırdım ancak şöyle kucağıma alıp memeyi tutturuyordum tüm evi turluyordum zor oluyordu ama ancak böyle emiyordu çok zor ya ne diyim inşallah atlatırsın
Vera1810 09Mira_ güzel anne büyük bir ihtimal diş çıkarıyor o yüzden iştahsızlığı var Sakin olun meme reddini Biz de çok aşırı şekilde yaşadık yani bıraktı bırakıyordu o dereceydi bir tane emzirme hemşiresinden yardım aldım memenizin ucunu ıslatarak suyla ıslatarak ya da suyla ıslatarak ya da mama ile ıslatarak vermeye çalışın Bu benim işime çok aşırı aradı burnunun açık olduğunu emin olun Eğer burnunda kuru batık varsa bundan da ememez ama büyük bir ihtimal dediğim gibi yani diş dönemi ve bunu çok ağrılı bir şekilde atlatıyor doktorunuzun tavsiye ettiği ile diş tozları var Ben hiç kullanmadım ama geçen çok güvendiğim bir doktor tavsiye ediyordu Siz kendi doktorunuza sorun kullanabilirsiniz
Naile_78 Deletedmom_123 teşekkür ederim canım maalesef geziyorum koşuyorum yine yok bnde sadece uyuduğu vakitler uykuda emzrirebiliyom insllh umarım bizde atlatrz