Gmzeabduygzefe bebek kendi seçiyor kesinlikle mamayı ama biz aptamil prosyneodan çok memnun kalmıştık, kilo alımı çok güzeldi, değerleri de gayet güzel eşim baya ayrıntılı araştırır takıntılı biraz, sma bize iyi gelmemişti ama dediğim gibi her mama her çocuğa uymuyor