17 aylık oğlum var hiçbişeyden memnun değil
Karnını doyurmamı istemiyor bağırıyor
Kıyafet değiştirmeyi istemiyor ağlıyor
Banyo yaptırıyorum çok bağırıyor
Altını değiştiriyorum krizler geçiriyor
Çok mızmız 😭 ve yeni değil doğduğu zamandan bu yana böyle memnun edemiyorum herşeyde bağırıyor ve hiç girişken değil yürümeyi yeni yeni kavradı eliyle çatal kaşık tutmayı bişey almayı öğrenemiyor ne yaparsam yapayım doğduğu zamandan bu yana uyanık olduğu zaman hiç bi şekilde biberon ile mama içirmiyorum uyuması lazım hayır kafayı yicem artık ben mi abartıyorum diye ama deliricem yani bi fikir verin bana lütfennnn..