NeslihanAden oğlum da 4 ay 20 günlük, inanın sizin postu okuyunca kendimizi gördüm. Zaten salyası çok akıyordu ama son zamanlarda iyice arttı. Gaz problemi geçeli çok olmuştu, 2 haftadır yine var. Son birkaç gündür iyice gaz sancısı, kendini yay gibi arkaya atmaları belirginleşti. Sürekli ağlıyor ve susturamıyorum, eli hep ağzında, uykuları azaldı. Bu akşam artık diş aklıma geldi, başka bir sebep bulamadım ben de. ALLAH’ım yardımcıları olsun kuzularımızın, eğer dişten ise biran önce geçsin