Merhabalar sezeryan doğumumdan 1 gün sonra sütüm gelmeye başladı. Sağ göğsüm mastit oldu taş gibi oluyor fakat ucu büyük olduğu için oğlum bi türlü ağzına alamadı. doğumdan bi süre sonra alıştıramadan 10 gün hastanede yatmak zorunda kaldı ve ben pompa ile sağım yapıp hastaneye o şekilde verdim şuan bebeğim 2 aylık ve sağ göğsüm yumuşacık masaj, sıcak su kompleksi vs yapmama rağmen soldaki kadar yeterince süt gelmiyo ve dolmuyor. Sağ göğsüm hep yumuşacık. Bebeğim şuan sağ göğsümü ağzına alıyor fakat yeterince süt gelmediğinden huzursuz zorla vermeme süt kanallarımın tetiklenmesine rağmen hala aynı başına gelen varsa lütfen yardımcı olun ??