Mrb sevgili anneler kızımın alnında 3 gündür sivilce gibi kucuk kucuk kabarikliklar var kızarıklık yok..doktorumuza sordum yedigi biseyden olabilir geçer dedi sizlerlede paylaşmak istedim bole bisi yasayan oldumu olduysa neden oldu?kızım 9 bcuk aylik simdiden tesekkür ederim