Giraysmom20 daisybebek oğluma her gece bir tatlı kaşığı pekmezin içine nir tatlı kaşığı erimiş sıcak tereyağı ve yarım ceviz içini dövüp katıp içiriyorum rahatlıyor
Sinem2 daisybebek ben şifayı udi hindi yağında bulmuştum. Sabah akşam bir çay kaşığı iciriliyor. Üçüncü icmesinde bıçak gibi kesmişti öksürüğü.
Bsr324 daisybebek pekmez canim rahatlatiyo en azından bir tatlı veya bir çay kaşığı verebilirsin hatta içine biraz da ya tereyağı yada zeytin yağı koyabilirsn
Momomom Bugün karşıma çıktı kuru dutu 1 su bardağı suyla kaynatın diyorlar sonra içirin sanırım ölçüler 15 tane kuru dut 1 su bardağı su