Oglum 1 yasinda son 1 aydir surekli emzirirken isiriyor oyle boyle degil anlatiyorum anlamiyor,aglamis gibi yapiyorum ,kimi zaman gercekten agliyorum,isirdigi zaman burnunu sıkıyorum,yanaklarini sıkıyorum hafif hafif yok anlamiyor.bu aralar da istahsiz dis cikardigi icin,dogru duzgun emmiyor bile emmek icin geldiginde de sadece isiriyor kimi zaman da karnini doyurup sonrasinda yine isiriyor ne yapicagimi sastim kaldim sizin bebekleriniz de boyle miydi ?neler yaptiniz isirmamasi icin🥺