3 hafta önce öksürükle başladı oğlumun hastalığı, bronşiolit geçiriyor. Hafta sonuna doğru iyileşti derken cumartesi günleri tekrar hasta. Bugün gene aynısı oldu iki kez ateşi çıktı. Antibiyotik de kullanıyoruz ama hiç faydası olmadı. Burun akıntısı çok fazla,ne yapacağımı şaşırdım artık. Bizimle aynı durumda olan var mı acaba neler yapıyorsunuz?