incikusum doktora görün canim. Benim oğlumda 6 ay 1 günlük. Aynen dediğin belirtilerle başladı. Devamında ateş 39,5 lara cikti. Doktor birsuru tahlil yapti. Bir virüs çeşidi ortalıkta geziyormus. Çocuklarda olan bisey. Ciğerlerini zorluyormus. Antibiyotige başladık. Ilerlemeden götürsen iyi olur. Çok geçmiş olsun