Yakamoz__00 Iyi akşamlar..montessori yataklar kullanışlı mi bir de altı çekmeceli olanlar mi daha iyi direkt yerden olanlar mi Altı çekmeceli olanlar mi daha iyi. Çekmeceli olan yüksek geldi bana biraz. 1.5 yaşında kızım. Hemen yatmayacak odasında da.
Premseskolar Yakamoz__00 aynısının pembesini kullanıyorm hepsiburadadan aldm hatta setay montessori harika bisey cocugm bayılıyor ytagna ccookca tavsiyr ederim
Deletedmom_33 Yakamoz__00 bende bunla, Ikea divan diye geçen kenarı korumali açınca 2 kişilik olan arasındayım