Kızım 22 günlük oldu ve kilo alımı çok yavaş. Sebebi benim. Anne sütüyle besliyorum. Farkında olmadan kısa süreli emzirmişim. Memede uyuduğu için doymuştur diye düşünüp yatırıyordum. Sütüm de yetmemiş olabilir başlarda. Mama da vermedim.
Lohusa psikolojisiyle alt üst oldum. Normal kilo alımını yakalayabilmem için ne yapmalıyım