Hkshkshsk Kizlar oğluma mont alayım dedim kar yağdığı zaman dışarı çıkarın iki hatıra olsun istedim astronot tulum mont bakım dedim ikinci el olarak mübarek onlar 300 TL aşağı deqil bari sifirina bakayım dedim 600 TL basliyor 1600 kadar çıkıyor ben şok oldum ağlasam mı gülsem mi bilemedim halimiz ne olcak ya sadece kar yağdığı zaman oğlumla iki eglenek dedik sanırım cikamicagiz 😂😂😂
Ftmnrzdmrr Hkshkshsk civilde 300tlydi en son internetten bakın isterseniz Kasım kampanyasında 200tlye düşmüştü e bebeğin astronot montlari
Duyulurum Hkshkshsk vallahi fiyatlar böyle değildi ama ben yine de bir iki defa giyecegi bir şeye yüksek bir ücret ödeyecek bütçeye sahip değilim. Oğlum şu an 2 yaşında daha önce iki kış geçirdi ikisinde de kar yağdığında dışarı çıkmadık :)
Marianne Ikrazumra19 LCW’de fiyatları Zara’yla yarışıyor artık. Zara’dan 100 TL ekledim, içi gerçek kaz tüyü olan mont aldım. Zara’nın ürünlerin kıyaslarım, orayla aynıysa Zara’dan alıyorum, kalitesi bir tık iyi LCW göre. size de tavsiye ederim.
Hkshkshsk Elizaninanasi01 ben tulum olarak istiyorum sağlık ocağına giderken kanguruyla çıkayım diyorum oyuzden tulum istiyorum ama buda güzelmiş güle güle kullanın☺️🥰
dumeka Hkshkshsk ben de fiyatlar yüzünden almadım astronot kar yağınca altına 3 kat üst üste giydirip en üste de teyzemin ördüğü astronot model tulum var onu giydirip çıkartacağım 🤷🏻♀️ Yazık günah en fazla 5 kere giyeceği şeye o paraları vermek
Hkshkshsk dumeka anca ikinci ele bakicam bende arada iyi fiyat veren var ama oda bazılarında yırtık var bakalım temiz bişey bulursam almayı düşünüyorum
Pol34 Hkshkshsk astronot olanlar baya pahalı. Yazın biraz uygun oluyordu şimdi havalar soğudu fiyatlar coştukça Coşar
Sleepwalker Hkshkshsk o yuzden dogmadan once 3 tane kışlık tulum aldim boy boy buyuk gecen sene indirimden tanesini 150 tl ye almistim lcwkiki den kalin da simdiki fiyalari gorunce bende şok geciriyorum hic acimasi yok millete
Hkshkshsk Sleepwalker artık bende öyle yapcam yaza girince kışlık ne var ne yok stok yapicam bı tane mont hediye geldi bize kalın çok iyi ama oda 5 yaşına kadra olmaz 😂😂
agns Hkshkshsk kışın yazlık yazın kışlık alırım kendimi bildim bileli oğlum 7 yaşında evvelki sene yazın koton marka montu 60 liraya aldım 🤭