Kızlar 33 aylık bır kızım var. Subat ayında 3 yasına gırecek. Henüz uzun cumleler kurmuyor. Anne gel baba gitti anne su anne çiş gibi kelımeler kullanıyor. Bazı şeylerın adını felan soyluyor ama henuz uzun cumleler kurmuyor bu normal mi? Birden mi açılır? Sizinkiler ne durumda?