Feyzus şöyle düşünün hasta olsa sadece hapşırma öksürme olur bebekler zaten gün içinde hapşırabiliyo öksürebiliyo hasta olunca ya ateş olur ya balgamlı öksürük olur yada sürekliöksürük olur burnu akar yani inanın hasta olduğunda anlıyosunuz yani bir iki gün içinde semptomlar artıyo zaten haa bunlar zamanla öğreneceğiniz şeyler üzülmeyin yani anlamıyorum die zamanla bebeğinizin herşeyinden anlıcaksınız ama bu tıkanıklık hasta olduğu için değil normal zamandada oluyo benim bebeğim ben burnu hala açıyorum yedi buçuk aylık şuan doğduğundan beri burnunu açıyorum tıkalı bi bebkti yani tıkalı die hasta die düşünmeyin hasta olsa farklı semptomlarda olur siz sadece burnunu düzenli şekilde açın ama aspire etmeyi.