enmir Kızlar bebeğim emdikten sonra göğüslerim de değişik ağrılar oluyor kimi zaman sızlıyor kimi zaman inne batar gibi ağrı giriyor kimi zaman da sanki soğukta kalmış gibi his oluyor neden acaba tek bir ağrı olmadı gerekmiyor mu her seferinde farklı?