Yldzz Merhaba, 9 aylık kızım var bugece gözünde çapak ve göz pınarında da sarı akıntı oluştu, ciddi bişey olabilir mi acaba,? Bunu yaşayan var mı? Ne yapmalıyım
123PrensAnnesi123 Yldzz gozu enfeksiyon kapmis cok gecmeden bi goz doktoruna muayene ettirin benimde ogluma olmuştu bu yaz ilacini kullanmadan asla gecmiyor ve sakin kendinize surmeyin elinizi bulasici bisi temiz bez ve saf suyla silin