BurcuMasal bende ilgisiz bebek hemşire mağduruyum uğraşmadılar direk uç 😡😡😡 silikon uçla biraz emsin ucu iyice şişip çıkınca çıkart,kenarlarından sıkıp ağzına direk ucunu bi verin öyle bi alışsın, sonra kahverengi yeriyle beraber verin bi yandan sütte damlatabilirsin şırıngayla,, böyle böyle 2 günde bıraktırdım.. silikon uca alıştığı için ilk etapta o kahveyeriyle beraber bilemiyo emmeyi, bi ucunu alsın ama fazla emdirtmeyin öyle, sonra hemen kahverengi yerinide iki parmağınızla kenarlarından kıstırıp ağzına verin hemen öğreniyo zaten,bi daha çabalamana gerek kalmıyo kendi ham yapıyo memeyi. Silikonu bıraktığı gibi hızla kilo almıştı.. sağlık ocağında ebelerede sorabilirsin sakın peşini bırakma pes etme asla, ben asla bırakamıycak diye düşünüyodum bide