Merhaba iyi akşamlar arkadaşlar. Ben bişey soracaktım. Normalde adetime 15 gün var 2 gündür kanama değil de böyle siyah kan gibi bişey geliyor. Daha önce 1 kere daha böyle olmuştu. Önemli Bi şey mi acaba doktora gitmeme gerek var mı internetten baktım pek bişey bulamadım