Durunun_annesii0 Bebeğim memeyi emerken başlıyor ağlamaya emmek istiyor ama ememiyor acaba sütüm de bir problem var anlamıyorum gerçekten artık kafayı yicem
Leo2020 Durunun_annesii0 genelde iki ihtimalden oluyor bende bu. Ya gazı oluyor o anda sıkıntıdan dolayı tutamıyor. Ya da sütüm tazyikli oluyor çocuk sütle baş edemiyor. Ama çok tatsız bir durum. İnsan resmen emzirirken stres oluyor 😞
bebegim86 Durunun_annesii0 bizimde oluyor gazdab dolayı sırtına poposuna pis pis yapıyorum, kaldırıyorum sakinleşince tekrar veriyorum bende sütümun tadi mi kötü eksi falan mi diye baktim normaldi