Aslanannesi2 Pirayeada ne zamana Çeşme suyundan verdiniz acaba bi zararı olur mu 13 aylığız hala hazır su veriyorum
betuuls Pirayeada 6. Ayda başladım şu vermeye ama hiç kaynatmadım. Çeşmeden de hiç vermedim, hazır su verdim. 15 aylık Allah’a şükür hiçte hasta olmadı
yagmursen 11 aylık hala kaynatıyorum ama arada icirirken ya da cok sıcaksa acilen kaynatmadan da koyuyorum. Aslında bence artık gerek yok ama ne biliyim 🙊
Pirayeada yagmursen ben de öyle mineralleri gidiyor suyun diyorlar bebeğim hasta oldu ben de kaynatmayi bıraktım
Pirayeada Aslanannesi2 çeşmeden hiç vermedim. Kuzenim kızına çeşmeden verdi virüs kaptı icirmeyin hazır şu alın
thecamellia Pirayeada bilmiyorum 6. Ayda ek gıdaya başlayınca su vermeye başlamıltım bir iki ay kaynattım sonra kaynatmadım hiç
Glrmila E bebekte satılan hazir bebek icme sularını kullanıyorum ben suan 10 aylik ne kdr daha böyle devam ederim bilmiyorum
Pikapikapikacuuu Pirayeada 6 aylıkken bıraktım. Direk arıtıcıdan suyu ısıtıp hazırlıyorum şuan 9 aylık 🌸 Onunda şöyle düşündüm ee bu çocuk zaten arıtıcı suyu içiyor. Neden kaynatayım ki dedim. Yani ek gıdaya başlayınca bıraktım ben.