Malum ortalık hastalıktan geçilmiyor. Dün de benim oğlum çok ateşlendi ağzı burnu akmaya başladı bende ona internette denk geldiğim doğal antibiyotik çorbası yaptım ve gerçekten de 1 günde toparlandı o yüzden sizlerle de paylaşmak bir nebze olsun bebişlerinize de şifa olsun istedim 🥰 tarifi şu şekilde
2 yemek kaşığı zeytinyağı
1 küçük soğan
2 diş sarımsak
2 küçük patates
2 su bardağı kemik suyu
1 yemek kaşığı irmik
1 yemek kaşığı rüşeymi
Yarım çay kaşığı nane
Yapılışı da şu şekilde;
Zeytinyağını tencerede çok kızdırmadan ısıtıp cam rendede veya normal rendenin küçük tarafında soğanları rendeleyip tencereye ekliyoruz, sonra içine sarmısakları ekleyip biraz ısıtıp patatesleri küp küp doğrayıp ekliyoruz. Sonra suyunu kıvamını nasıl olsun istiyosanız o kadar ekleyin, kemik suyunu da ekleyip kaynamaya bırakın. Kaynamaya başlayınca irmikle rüşeymi de ekleyip biraz daha kaynatın. Blendırdan geçirip bebeğinize yedirebilirsiniz ve dolapta 3 gün muhafaza edilebiliyor. Ben gerçekten etkisini gördüm oğlum çok çok daha iyi. Şifa olsun bebeklerimize.